Από τη διαδικασία του ελέγχου των προσφορών, η Εγνατία Οδός απέρριψε την προσφορά της αρχικής μειοδότριας του διαγωνισμού ΟΔΟΣ ΑΤΕ (έκπτωση 21,52%) και προχώρησε στην αποδοχή της δεύτερης προσφοράς που έχει δοθεί από την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-PC DEVELOPMENT με ποσοστό 14,03%.
Η Εγνατία Οδός Α.Ε. απέρριψε την προσφοράς της ΟΔΟΣ ΑΤΕ καθώς όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση οι εξηγήσεις για την υποβληθείσα ασυνήθιστα χαμηλή Οικονομική προσφορά του δεν έγιναν αποδεκτές.
Στον διαγωνισμό της 28ης Σεπτεμβρίου τρίτη ήρθε η ΤΕΡΝΑ με 10%. Οι υπόλοιποι 4 συμμετέχοντες ( ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΕΤΕΘ, ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΤΕ και ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ) έδωσαν προσφορά κάτω από το 10%. Είναι ακόμα ένα έργο που η ΑΚΤΩΡ καταφέρνει να “καπαρώσει” το τελευταίο διάστημα. Πρόσφατα μειοδότησε στα έργα αποκατάστασης της Διώρυγας Κορίνθου ύψους 30 εκατ. ευρώ, σύντομα υπογράφει για τη διαχείριση της Ψυττάλειας (μαζί με ΑΒΑΞ και ΕΡΓΟΤΕΜ).
Στην ΑΚΤΩΡ κατέληξαν και τα έργα οδικής ασφάλειας της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου και έργο Η/Μ στην επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά.
Το κόστος του έργου με το ΦΠΑ έχει προϋπολογιστεί σε 48,82 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 39,37 εκατ. ευρώ). Αντικείμενο του έργου αποτελεί η πλήρης κατασκευή οδού ταχείας κυκλοφορίας μήκους 10,76 χλμ. περίπου που περιλαμβάνει και την κατασκευή τεσσάρων 4 ισόπεδων κόμβων. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.
Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Στόχος είναι το έργο να ολοκληρωθεί εντός του 2024. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 21 Σεπτεμβρίου 2021 και στις 28 του ίδιου μήνα έγινε η αποσφράγιση των προσφορών.
Οι 4 κόμβοι που θα κατασκευαστούν είναι: Μελιβοίων-ανατολικά, Αιμόνιου/Μελιβοίων-δυτικά, Κοτύλης και Δημαρίου, με τις συνδετήριες σε αυτούς οδούς, συνολικού μήκους 2,0 χλμ. περίπου, καθώς και η αποκατάσταση του υφιστάμενου τοπικού οδικού δικτύου.
Κατά τη διάρκεια της κατασκευής έχουν προβλεφθει δύο ενδιάμεσες αποκλειστικές τμηματικές προθεσμίες:
1η Αποκλειστική τμηματική προθεσμία: Το αργότερο σε δώδεκα (12) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει την κατασκευή της Α.Δ. Δημαρίου μήκους 20,91μ., καθώς και του Ι/Κ Δημαρίου και των συνδετηρίων οδών αυτού.
2η Αποκλειστική τμηματική προθεσμία: Το αργότερο σε δέκα τέσσερις (14) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει και αποδώσει σε κυκλοφορία το τμήμα νέας χάραξης για την παράκαμψη του οικισμού Μελίβοια, συνολικού μήκους 2,11 χλμ.
Να θυμίσουμε πως σε κατασκευή βρίσκεται το τμήμα του κάθετου άξονα Δημάριο-Σύνορα (περιοχή Εχίνου). Το έργο αυτό δημοπρατήθηκε στις 11 Ιανουαρίου 2018 και συμβασιοποιήθηκε στις 18 Μαϊου του ίδιου έτους. Τα έργα έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ και βρίσκονται σε πολύ προχωρημένη φάση.
Ακολούθησε το thrakitoday στο Google News για να ενημερώνεσαι άμεσα για όλες τις ειδήσεις και την έκτακτη επικαιρότητα από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου