Η JTI σταθερός αρωγός του Γηροκομείου Ξάνθης! Πρόσφερε για 2η χρονιά το λάδι από τα ελαιόδεντρα του εργοστασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια

 



Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. του Γηροκομείου Ξάνθης ευχαρίστησαν τη διοίκηση της JTI για την απόφαση της ευγενικής διάθεσης των ελαιοκάρπων, όπως και για την περσινή δωρεά ενός ελαιοραβδιστικού μηχανήματος για τις ανάγκες των εθελοντών, που διευκολύνει σημαντικά το έργο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου