Ημέρα Εμβολιασμού διοργανώνει ο Δήμος Ξάνθης

Δεν υπάρχουν σχόλια


Ο Δήμος Ξάνθης, σε συνεργασία με τηνΚινητήΜονάδα Εμβολιασμού του Κέντρου Υγείας Ξάνθης, της 4ηςΥΠΕ,προσκαλεί τους συνδημότες μας στην

 Όσοι συμπολίτες μας το επιθυμούν, μπορούν να κάνουν την πρώτη, τη δεύτερη ή την τρίτη δόση του εμβολίου, με ασφάλεια και με την τήρηση όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων.

Απαραίτητη προϋπόθεση να γνωρίζουν τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής τους και να έχουν μαζί την αστυνομική τους ταυτότητα.

Το εμβόλιο είναι το ισχυρότερο όπλο κατά της πανδημίας

Ας μην το αφήσουμε ανενεργό

Χτίζουμε την ανοσία – Επιλέγουμε τη ΖΩΗ

ΔΗΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου