Παραδόθηκε και στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας το πόρισμα για τον «στρατηγικό αναπτυξιακό σχεδιασμό Αν. Μακεδονίας – Θράκης»
Την Πρόεδρο της Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για την Ανάπτυξη της Θράκης Ντόρα Μπακογιάννη δέχθηκε σήμερα η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με την πρώτη να παραδίδει στην Πρόεδρο το πόρισμα «Στρατηγικός αναπτυξιακός σχεδιασμός Αν. Μακεδονίας – Θράκης».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου