ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ -ΑΝ ΤΑ «ΞΕΧΑΣΕ» ΤΗΣ ΤΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια

 

Ο Γενικός Γραμματέας διορίζεται και απολύεται με απόφαση Δημάρχου, που δημοσιεύεται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Παύει να ασκεί τα καθήκοντά του και απολύεται αυτοδικαίως όταν ο Δήμαρχος που τον προσέλαβε απωλέσει την ιδιότητα του για οποιονδήποτε λόγο. Υπογραμμίζεται ότι, βάσει της πρόσφατης παρ.1 του αρ.15 του ν.4623/2019, η απόφαση για το διορισμό του Γενικού Γραμματέα ισχύει ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ της, για όλες τις συνέπειες.

Ιδιαίτερα σημαντικό για κάθε Δήμαρχο, είναι ότι μπορεί με απόφασή του να αναθέτει στο Γενικό Γραμματέα την ΥΠΟΓΡΑΦΗ με εντολή του εγγράφων και πιστοποιητικών.

Απαγορεύεται, όμως, εκ του νόμου να του αναθέσει την υπογραφή χρηματικών ενταλμάτων.

Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, όπως προβλέπεται στην παρ.6 του αρ.161 του Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων (ν.3584/2007), ως ισχύει, έχει τις ακόλουθες ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ:

« α) Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου, β) Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και, γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους, γ) Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου, δ) Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημαρχιακής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημαρχιακής Επιτροπής, ε) Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημαρχιακής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, στ) Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημαρχιακή Επιτροπή, ζ) Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της Λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου, η) Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.»

Ο Δήμαρχος μπορεί, με απόφαση του, να εκχωρεί ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ αρμοδιότητες στο Γενικό Γραμματέα του Δήμου (πλην της υπογραφής χρηματικών ενταλμάτων).

Πηγή: airetos.gr

-Που αναφέρει κυρία Σοφάι Ψωμά η  Υπουργική απόφαση οτι μπορείς παράλληλα να διατηρείς το...λογιστικό σου γραφείο, να είσαι κάθε μέρα εκεί και να σε βλέπουμε όλοι να...μπαινοβγαίνεις απο αυτό, καθότι είναι και σε κεντρικότατο σημείο; Στο πρώην γραφείο Παυλακάκη; 

-Που το λέει να συνοδεύεις σε όλα τα ταξίδια του τον Δήμαρχο Ξάνθης και να σου πληρώνουν οι δημότες τα έξοδα και τις διανυκτερεύσεις;

-Που το λέει να παίρνεις τηλέφωνα στους αντιδημάρχους και δημοτικούς του συμβούλους και να καθορίζεις εσύ ακόμη και τα σχόλιά τους στο fb και στο διαδίκτυο;

-Ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να τους ¨λοκρίνεις"; 

-Δεν έχει λογιστές και κατάλληλη οικονομική υπηρεσία ο Δήμος Ξάνθης; 

-Πόσες απευθείας αναθέσεις και πόσων χιλιάδων ευρώ, έχει πάρει απο το Δήμο Ξάνθης το λογιστικό σου γραφείο απο τον 1/9/2019 που ανέλαβε Δήμαρχος Ξάνθης ο Τσέπελης; Και στο οποίο είσαι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, εν γνώσει σου οτι αυτό είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ; Μόνο εγώ ο ίδιος που καθημερινά περνάω απο την οδό Βενιζέλου 5-6 φορές την ημέρα πόσες φορές σε (σας) εχω δεί!

-Τι εννοούν οι στενοί συνεργάτες του Δημάρχουν Τσέπελη, όταν λένε οτι είσαι η .... "εξ' απορρήτων" του;  

-Τηλεφωνείς ή δεν τηλεφωνείς σε καθημερινή βάση τα ΜΕΣΑ που πληρώνονται με απευθείας αναθέσεις χιλιάδων ευρώ, τι θα γράψουν και πως θα.. "προβάλουν" καλύτερα το έργο του Δήμαρχου Τσέπελη; Είσαι γενική γραμματέας του Δήμαρχου Τσέπελη ή.....μάνατζερ;

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου