Ξεκινά ο σχεδιασμός για την οδική σύνδεση βόρειας και νότιας Βουλγαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια

 


Υπογράφηκε τελικά η σύμβαση για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του τελευταίου τμήματος μιας παράκαμψης γύρω από την πόλη Γκάμπροβο, στην κεντρική Βουλγαρία, και μιας σήραγγας μέσω των Βαλκανικών Ορέων κάτω από το βουνό Σίπκα. Η περιφερειακή κυβερνήτης του Γκάμπροβο Ραλίτσα Μανόλοβα έκανε λόγο για ένα “αξιόλογο γεγονός για όλη τη χώρα”.

Η σχετική διαδικασία βάσει του νόμου περί δημοσίων συμβάσεων άρχισε το 2019 αλλά καθυστέρησε γιατί αμφισβητήθηκε στο δικαστήριο.

Το έργο αποτελεί προτεραιότητα στο πλαίσιο του νέου Προγράμματος Συνδεσιμότητας των Μεταφορών 2021-2027, του οποίου εκκρεμεί η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η σύμβαση για τον σχεδιασμό και την κατασκευή καθώς και η σύμβαση για την επίβλεψη της κατασκευής υπογράφηκαν από τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Οδικών Υποδομών (RIA) Τοντόρ Βασίλεφ και των αναδόχων εργολάβων.

Ο σχεδιασμός και η κατασκευή θα πραγματοποιηθούν από την κοινοπραξία DZZD Consortium PSVT, στην οποία μετέχουν οι Patni Stroezhi Veliko Tarnovo AD, Hydrostroy AD και Patingeneringstroy EAD. Η σύμβαση, ύψους 358.020.000 βουλγαρικών λέβα, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, έχει διάρκεια 240 ημερών (8 μήνες) για το μέρος του σχεδιασμού και 1.280 ημερών (3,5 χρόνια) για το κατασκευαστικό μέρος. Η επίβλεψη της κατασκευής θα γίνει από το DZZD Transconsult – Sveko AD στο πλαίσιο σύμβασης ύψους 6.479,935 λέβα, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, δήλωσε η περιφερειακή διοίκηση του Γκάμπροβο.

Το έργο αφορά την κατασκευή δρόμου 8 χλμ., την αποκατάσταση 2,6 χλμ. του υπάρχοντος δρόμου μεταξύ του Γκάμπροβο και του Καζανλάκ και την κατασκευή πέντε σηράγγων συνολικού μήκους 4 χλμ. Η σήραγγα κάτω από το βουνό Σίπκα θα έχει μήκος 3,2 χλμ. και οι άλλες τέσσερις θα είναι αντίστοιχα, 171 μέτρα, 240 μ. 90 μ. και 290 μ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή έξι γεφυρών, μιας υπόγειας διάβασης, 12 ενισχυμένων φραγμάτων, ενός υποστηρικτικού τοίχου και ενός ενισχυτικού τοίχου.

Η σήραγγα στη Σίπκα θα βρίσκεται ένα χλμ. δυτικά του περάσματος της Σίπκα και ένα χλμ. ανατολικά του όρους Μαλούσα. Το βόρειο τμήμα της θα βρίσκεται στην περιφέρεια Γκάμπροβο και το νότιο θα είναι στην περιφέρεια Στάρα Ζαγόρα. Θα έχει έναν δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, δύο λωρίδες καθοδήγησης και δύο πεζοδρόμια.

Η σήραγγα θα είναι ένα σημαντικό έργο που θα διευκολύνει τη μεταφορά της κυκλοφορίας από τη βόρεια Βουλγαρία στη νότια. Οι κύριες διαδρομές που θα εξυπηρετεί είναι Ρούσε – Βέλικο Τάρνοβο – Σίπκα – Στάρα Ζαγόρα – Σβίλενγκραντ (Μακάζα), και Οριάχοβο – Σεβλίεβο – όρος Σίπκα – Στάρα Ζαγόρα – Σβίλενγκραντ (Μακάζα).

Οι συμβάσεις υπογράφηκαν στα κεντρικά γραφεία του RIA παρουσία ανωτέρων στελεχών των αναδόχων εταιριών, της αναπληρώτριας υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Δημοσίων Έργων Ντιλιάνα Ιβάνοβα, βουλευτών από την εκλογική περιφέρεια του Γκάμπροβο, μελών της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης της Εθνοσυνέλευσης και αντιδημάρχων του Γκάμπροβο.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου