Με τον νόμο όπως ισχύει σήμερα απαγορεύεται σε εκατοντάδες σπίτια της Παλιάς Πόλης της Ξάνθης να επισκευαστούν ή να μεταβιβαστούν εξαιτίας της ύπαρξης κάποιας αυθαίρετης προσθήκης, για την οποία δεν προβλέπει ο νόμος την δυνατότητα να τακτοποιηθεί. Στην πρόταση αναλύεται διεξοδικά η ιδιαιτερότητα των διατηρητέων κτιρίων της Παλιάς Πόλης της Ξάνθης, τα οποία σε αντίθεση με τα διατηρητέα κτίρια όλης της υπόλοιπης χώρας είναι διαβαθμισμένα σε τρεις κατηγορίες Α, Β και Γ ανάλογα με την σπουδαιότητά τους, πράγμα που δεν λαμβάνεται υπόψη στον νόμο 4495/2017. Επίσης επισημαίνεται το γεγονός ότι οι περισσότερες αυθαίρετες προσθήκες είχαν γίνει πολύ πριν τον χαρακτηρισμό των κτιρίων ως διατηρητέων αλλά και πολύ πριν κηρυχθεί η Παλιά Πόλη της Ξάνθης ως προστατευόμενος οικισμός, πράγματα που επίσης δεν λαμβάνονται υπόψη στον νόμο 4495/2017.
Το ΤΕΕ Θράκης αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την νομοθετική ρύθμιση ενός σοβαρού θέματος που αφορά την Παλιά Πόλη της Ξάνθης
Με τον νόμο όπως ισχύει σήμερα απαγορεύεται σε εκατοντάδες σπίτια της Παλιάς Πόλης της Ξάνθης να επισκευαστούν ή να μεταβιβαστούν εξαιτίας της ύπαρξης κάποιας αυθαίρετης προσθήκης, για την οποία δεν προβλέπει ο νόμος την δυνατότητα να τακτοποιηθεί. Στην πρόταση αναλύεται διεξοδικά η ιδιαιτερότητα των διατηρητέων κτιρίων της Παλιάς Πόλης της Ξάνθης, τα οποία σε αντίθεση με τα διατηρητέα κτίρια όλης της υπόλοιπης χώρας είναι διαβαθμισμένα σε τρεις κατηγορίες Α, Β και Γ ανάλογα με την σπουδαιότητά τους, πράγμα που δεν λαμβάνεται υπόψη στον νόμο 4495/2017. Επίσης επισημαίνεται το γεγονός ότι οι περισσότερες αυθαίρετες προσθήκες είχαν γίνει πολύ πριν τον χαρακτηρισμό των κτιρίων ως διατηρητέων αλλά και πολύ πριν κηρυχθεί η Παλιά Πόλη της Ξάνθης ως προστατευόμενος οικισμός, πράγματα που επίσης δεν λαμβάνονται υπόψη στον νόμο 4495/2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου