ΕΣΡ / Εκτός τόπου και χρόνου

Δεν υπάρχουν σχόλια

 


Κάθε έννοια χρηστής διοίκησης και παραγωγικότητας ξεπερνάει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, χωρίς να δίνει λογαριασμό για τις πράξεις και τις παραλείψεις του, και ιδίως για τις καθυστερήσεις του. Το ΕΣΡ έχει όλη την άνεση χρόνου να λειτουργεί με τους ρυθμούς του και παίρνει αποφάσεις όποτε κρίνει, σε χρόνους που αποφασίζει το ίδιο.

Θα ήταν πραγματικά για καλαμπούρι εάν ίσως δεν κόστιζε σε ορισμένους επιχειρηματίες ακριβά το να σχεδιάζουν επιχειρηματικές κινήσεις οι οποίες παραμένουν σε αναμονή επί μήνες περιμένοντας να κουνηθεί το ΕΣΡ. Αντιπαραγωγικό. Ποιος άλλος κλάδος θα έκανε ανεκτή μια τέτοια συμπεριφορά της διοίκησης;

Η ιστορία έχει ως εξής. Από τον Οκτώβριο του 2020, εδώ και έναν χρόνο δηλαδή, τέσσερις ραδιοφωνικοί σταθμοί της περιφέρειας, από τη Μαγνησία, την Καβάλα, το Ηράκλειο και την Αχαΐα, έχουν υποβάλει αίτημα για δικτύωση.  Ένας σταθμός από την Αιτωλοακαρνανία έχει υποβάλει από τον Φεβρουάριο του 2019.  Όλοι οι σταθμοί αιτούνται να δικτυωθούν με τον ρ/σ Θέμα 104,6.


Στα όρια του ανέκδοτου - αν δεν τα έχει περάσει. Το ΕΣΡ δημοσίευσε έγκριση δικτύωσης με τον ραδιοσταθμό Θέμα FM που έχει κλείσει!

Το ΕΣΡ κάνει δεκτό το αίτημα για όλους. Αποφασίζει επτά μήνες μετά την καταχώρηση των αιτημάτων στο πρωτόκολλο, δηλαδή τον Μάιο 2021, και δημοσιεύει την απόφαση 12 μήνες μετά, πριν από λίγες ημέρες. Ο έλεγχος για τις μεταβιβάσεις είναι απολύτως τυποποιημένος και αφορά κατά βάση τη νομιμότητα λειτουργίας των δύο σταθμών. Υπόθεση ωρών εάν όλοι είναι νόμιμοι.

Στο μεταξύ, ο ραδιοφωνικός σταθμός Θέμα 104,6 έχει κλείσει από τον περασμένο Μάιο. Μια ολόκληρη φιλολογία ακολούθησε εάν τον σταθμό τον αγοράζει ο Β. Μαρινάκης, ο Μαρινάκης τον αγόρασε, τον έκανε μουσικό, τον ονόμασε MyRadio 104,6, πήρε φίρμες όπως η Ναταλία Γερμανού και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, έκανε πρεμιέρα με ταρατατζούμ στις 20 Σεπτεμβρίου, και το ΕΣΡ, έναν μήνα μετά την πρεμιέρα του νέου σταθμού, ανακοινώνει στη Διαύγεια ότι επιτρέπει τη δικτύωση με τον σταθμό που έχει κλείσει.

Διότι εδώ προκύπτουν και άλλα.  Έχει ή δεν έχει εγκρίνει τη μεταβίβαση του σταθμού;  Έχει κάνει έλεγχο; Είναι σε γνώση του ότι ο σταθμός έχει αλλάξει χέρια και φυσιογνωμία;  Έχει ειδοποιηθεί σχετικά;

https://www.avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου