Η διαδικασία αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή ορίζεται ως εξής:
ε) οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).
Προφορική βαθμολογία τετραμήνων
1. Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:
α) τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία,
β) την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,
δ) την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,
Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν μία (1) διδακτική ώρα και είναι:
α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης ή
Ενδιάμεσες προφορικές, πρακτικές και γραπτές εξετάσεις
2. Οι ενδιάμεσες γραπτές εξετάσεις περιλαμβάνουν τις εξής κατηγορίες:
Τρόπος αξιολόγησης και εξέτασης των μαθημάτων κατά τη διάρκεια των τετραμήνων
α) τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία,
β) την επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα,
γ) τις εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο,
ε) τις προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και
στ) τον φάκελο εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται.
α) η αποκτηθείσα γνώση των μαθητών,
β) η κατοχή και κατανόηση των γνωστικών στοιχείων, γ) η ικανότητα κριτικής ανάλυσης και σύνθεσης,
δ) η επεξεργασία, η αξιοποίηση και η εφαρμογή των θεωρητικών γνώσεων,
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου