Η σχολική χρονιά ξεκινά με βαριές τις επιπτώσεις της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Όλοι/ες στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών σωματείων της Ξάνθης Τετάρτη 15 Σεπτέμβρη 7μ.μ. στην Κεντρική Πλατεία

Όλοι μας αντιλαμβανόμαστε (και κυρίως το βιώνουμε) πως ξεκινάει μια σχολική χρονιά με ένταση των προβλημάτων. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μια σχολική χρονιά που τα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί τις 2 προηγούμενες σχολικές χρονιές στους μαθητές μας ΑΠΑΙΤΟΥΝ συγκεκριμένα μέτρα. Από πού να πρωτοξεκινήσει κανείς…

            Αντί για αραίωση των μαθητών στα τμήματα βλέπουμε συγχωνεύσεις τμημάτων, πολυπληθή τμήματα, απαράδεκτες κτηριακές εγκαταστάσεις. Αποκαλυπτική ως προς αυτό η κατάσταση του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, που για άλλη μια χρονιά – και ειδικά σε συνθήκες covid – μαθητές και εργαζόμενοι θα στοιβαχτούν σε ελάχιστα τ.μ., «αξιοποιώντας» ακόμα και τους διαδρόμους!!! Η 2χρονη προσχολική αγωγή στον Δήμο Ξάνθης θα συνεχιστεί στα κουτιά – κοντέινερ αλλά και σε αίθουσες παιδικών σταθμών!!! Για να αναφέρουμε μόνο 2 από τα πολλά παραδείγματα.

            Αντί για να βρίσκεται στις 13 Σεπτέμβρη στις θέσεις του όλο το προσωπικό, εννοείται μόνιμο, που χρειάζεται για να λειτουργήσουν τα σχολεία σε συνθήκες που ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να καλυφθούν τα κενά που προκύψανε τα προηγούμενα χρόνια βλέπουμε: Να είναι κλειστά ΟΛΑ τα τμήματα υποδοχής (αναμένοντας κάποτε τη Β΄ φάση), να υλοποιείται η απαράδεκτη «προφορική» οδηγία του Υπουργείου για περικοπές στην παράλληλη στήριξη οδηγώντας γονείς στο να βάλουν το χέρι στην τσέπη για ιδιωτική παράλληλη στήριξη, να καλύπτονται κενά σε μαθήματα ειδικοτήτων από δασκάλους για να παρουσιαστεί «μαγική» εικόνα στην έναρξη της χρονιάς, ενώ στο όνομα αυτής της «μαγικής» εικόνας συνάδελφοι αναπληρωτές μάθανε από τα μέιλ τους για αλλαγή τοποθέτησης χωρίς να κληθούν να επιλέξουν και ο αγώνας δρόμου για υπηρεσιακές μεταβολές πριν το άνοιγμα των σχολείων στις 1 Σεπτέμβρη, όταν και βεβαιώνονται το ποια είναι τα κενά, είναι τουλάχιστον προβληματικός. Οι 11.700 διορισμοί, που έγιναν κάτω από την πίεση των αγώνων και τις τραγικές ελλείψεις στα σχολεία, δεν επαρκούν, ούτε στο ελάχιστο. Πέρσι προσλήφθηκαν πάνω από 52 χιλιάδες αναπληρωτές, ενώ συνταξιοδοτήθηκαν πάνω από 8 χιλιάδες εκπαιδευτικοί. «Ενδιαφέρον» έχει πως η «αναβάθμιση» της εκπαίδευσης στην Ξάνθη μέσα από το «δώρο» του «Πειραματικού – Πρότυπου» σχολείου (βλ. διάλυση του 17ου Δημοτικού Σχολείου, της γειτονιάς) γίνεται με στελέχωση του (όπως και του 13ου «Πειραματικού – Πρότυπου» Νηπιαγωγείου) σχεδόν αποκλειστικά από αναπληρωτές που δεν είχαν άλλη επιλογή, εκτός από το 17ο ΔΣ.

Αντί για ουσιαστικά μέτρα πρόληψης του κορονοϊούδιαβάζουμε τα νέα πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του covid, ενώ για άλλη μια χρονιά στα μαθητικά δρομολόγια δεν κολλάει ο κορονοϊός και οι καθαρίστριες/ες δεν χρειάζεται να είναι πλήρους ωραρίου για να βρίσκονται συνέχεια στο σχολείο. Αντί για ουσιαστικά μέτρα για να επιτευχθεί ο καθολικός εμβολιασμός του πληθυσμού με πλήρη, έγκυρη και επιστημονική ενημέρωση για τον εμβολιασμό με κέντρα ενημέρωσης, εμβολιασμού, διεξαγωγής τεστ και εξατομικευμένης παρακολούθησης συνδεδεμένα µε τα σχολεία, αντί για δωρεάν τεστ από τον ΕΟΔΥ σε όλη τη σχολική κοινότητα, βλέπουμε με το νόμο της κυβέρνησης για την υποχρεωτικότητα να μετατρέπεται το όπλο του εμβολίου σε μέσο εκβιασμού και διαίρεσης των εργαζομένων με ποινές και αναστολές.

Αντί για να διασφαλιστεί η  λειτουργία των σχολείων με ασφάλεια αλλά και με τέτοιο τρόπο που να μπορούν να αντιμετωπιστούν τα μαθησιακά και  ψυχοκοινωνικά προβλήματα που όξυνε η πανδημία, η κυβέρνηση επείγεται να περάσει την «αξιολόγηση», δηλαδή το εργαλείο εκείνο που θα αποτιμά πως ο εκπαιδευτικός θα συμβάλει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Συναδέλφισσα, συνάδελφε

Τον δρόμο τον ξέρεις! Πέρσι δώσαμε 2 ηχηρά χαστούκια στην κυβέρνηση. Το 95% της αποχής μας στις ηλεκτρονικές εκλογές – παρωδία για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και την καθολική σχεδόν συμμετοχή μας στην απεργία – αποχή από την «αυτοαξιολόγηση».

Συσπειρωμένοι στο σωματείο μας, θέτοντας εκεί οποιοδήποτε πρόβλημα μας απασχολεί, συμμετέχοντας στις συλλογικές διαδικασίες – Γενικές Συνελεύσεις, διαδηλώσεις, απεργίες – μπορούμε να βάλουμε φρένο. Σωτήρες δεν υπάρχουν.

 «Υπερασπίσου το παιδί, γιατί αν γλιτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου