Η "είδηση" ότι τα τρένα θα "σφυρίξουν" ξανά στην Ξάνθη, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα! Αδιάφορος παντελώς ο Φίλιππας Τσαλίδης για την περιοχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Κύριε Φίλιππα Τσαλίδη, γιατί τέτοια αδιαφορία για το Νομό Ξάνθης που κάποτε σε εξέλεξε δυστυχώς και βουλευτή;

Με εσφαλμένο τρόπο, μεταδόθηκε από μερίδα μέσων μαζικής ενημέρωσης η είδηση της αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ στην περιοχή του Νομού Ξάνθης, μολονότι –υποτίθεται!-με τον Φίλιππα Τσαλίδη Διευθύνοντα Σύμβουλο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ήλπιζε κανείς ότι ο πρώην βουλευτής κάτι θα έκανε και θα έδειχνε κάποια ευαισθησία για την επίλυση  του συγκεκριμένου χρόνιου προβλήματος..!

Ως γνωστόν τα επιβατικά δρομολόγια τρένου στην περιοχή του Νομού Ξάνθης  έχουν σταματήσει εδώ και χρόνια, ενώ πραγματοποιούνται μόνο ορισμένες εμπορικές μεταφορές ή η κυκλοφορία των συνεργείων συντήρησης της γραμμής.

Η "είδηση" λοιπόν πως τα τρένα θα στηρίξουν ξανά στην Ξάνθη δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, και επ ουδενί δεν έχει ανακοινωθεί η επιστροφή των επιβατικών αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ξάνθη.

Αναλυτικά οι πιο πρόσφατες ανακοινώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρουν επί λέξει τα κάτωθι:


Απόλυτα λειτουργική είναι πλέον, μετά την αποκατάσταση της από τον ΟΣΕ, η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (έντονες βροχοπτώσεις) στην ευρύτερη περιοχή του Ν. Σερρών και στους Ν. Ροδόπης και Έβρου.

Ο ΟΣΕ προέβη άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης του δικτύου. Συνεργεία Αναδόχου Εταιρείας, αλλά και συνεργεία του ΟΣΕ εργάστηκαν από την πρώτη στιγμή, ώστε η αποκατάσταση των ζημιών να γίνει όσο το δυνατό συντομότερα. Παρά τις αντίξοες συνθήκες – συνεχείς βροχοπτώσεις, προβλήματα απάντλησης και αποστράγγισης των υδάτων, προσβασιμότητας λόγω καταστροφών και στο οδικό δίκτυο, κακοκαιρία «Μήδεια» κ.λ.π., ο Οργανισμός μπόρεσε να ανταπεξέλθει και να δώσει σε κυκλοφορία τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, εντός των χρονικών δεσμεύσεων του.

Αξίζει να αναφερθεί ότι, σε συγκεκριμένα τμήματα της γραμμής όπως Σερρών – Λευκοθέας, Πολύσιτου – Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου, καταγράφηκαν πάνω από δέκα σημεία που έχρηζαν επεμβάσεων, ώστε να μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία ξανά η γραμμή.

Αναλυτικότερα, η αποκατάσταση των παραπάνω ζημιών του σιδηροδρομικού δικτύου, εξελίχθηκε ως εξής :

Στις 11.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Σερρών – Λευκοθέας. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.

Στις 14.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Πολύσιτου -Αλεξανδρούπολης. Επίσης οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα γραμμής, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.

Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη έχει δοθεί στο σύνολό της σε κυκλοφορία από τις 14.03.21.

Στις 27.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.

Ο ΟΣΕ θα ήθελε να ευχαριστήσει το επιβατικό κοινό και τις Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις που κάνουν χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου, για την κατανόησή τους καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών αποκατάστασης.

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη Θράκη
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από την Πέμπτη 1 Απριλίου επανέρχονται σε κυκλοφορία τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1682 και 1683 στη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο και αντίστροφα.

Θυμίζουμε ότι, η χρήση μάσκας κατά την διάρκεια του ταξιδίου είναι υποχρεωτική, χωρίς εξαιρέσεις.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχοντας ως προτεραιότητα το ασφαλές ταξίδι, έχει εφαρμόσει από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού της.





Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου