Αντιδράσεις λόγω της μετατροπής του 17ου Δημοτικού Ξάνθης σε Πειραματικό

Δεν υπάρχουν σχόλια

 

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση για μετατροπή του 17ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης σε Πειραματικό από την επόμενη χρονιά. Οι γονείς των μαθητών βρίσκονται επί ποδός, υποστηρίζοντας ότι θα έπρεπε να έχει προηγηθεί διάλογος μαζί τους πριν ληφθεί η εν λόγω απόφαση. Επίσης, εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις για το γεγονός ότι στο μέλλον τα παιδιά της περιοχής δεν θα μπορούν να φοιτούν στο σχολείο της γειτονιάς τους, παρά μόνο μετά από κλήρωση και ζητούν εξηγήσεις για την επιλογή του συγκεκριμένου σχολείου.

Σε επιστολή τους προς την Προϊστάμενη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Ξάνθης οι γονείς αναφέρουν: “Σε συνέχεια της σχετικής ενημέρωσης που είχαμε τόσο από τη Διεύθυνση του 17ου Δημοτικού Σχολείου, όσο και από συλλόγους γονέων και κηδεμόνων άλλων σχολείων, σχετικά με τη δυνητική μετατροπή του 17ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης σε Πειραματικό Σχολείο (ΠΕΙ.Σ.), παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε αναλυτικά για ενδεχόμενες ενέργειές σας σχετικά με τα παρακάτω:

Επειδή πλανάται στους σχολικούς κύκλους ότι κανένα σχολείο δεν δέχτηκε να μετατραπεί σε Πειραματικό, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αν έχετε προβεί σε εισήγηση προς το Υπουργείο για την μετατροπή του 17ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης. Ζητάμε την ενημέρωση αυτή διότι κατά τη γνώμη μας οι πρώτοι που θα υποστούν ενδεχόμενη δυσμενή μεταβολή θα είναι τα παιδιά και εμείς οι γονείς. Επίσης γνωρίζουμε ότι σε ένα ευνομούμενο κράτος, οι οποιεσδήποτε μετατροπές γίνονται κατόπιν ανοιχτού διαλόγου, κατάθεσης απόψεων και προτάσεων και όχι αστραπιαία και από την «πίσω πόρτα».

Αν όντως έχετε προβεί σε τέτοια ενέργεια, εξηγήστε μας βάσει ποιων κριτηρίων έγινε η επιλογή, καθώς σύμφωνα με την παρ 1 του άρθρου 13 του ανωτέρω σχετικού νόμου, υπάρχουν τέσσερα συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης. Επ’ αυτού θα θέλαμε να αναπτύξετε το σκεπτικό της απόφασής σας. Επίσης, εάν η εισήγηση είναι καθαρά δική σας απόφαση, θα σας παρακαλούσαμε να μας κοινοποιήσετε τη βαθμολογία όλων των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τα κριτήρια της νομοθεσίας.

Παρακαλούμε να μας αναλύσετε τι αλλαγές θα επιφέρει το πρόγραμμα αυτό, καθώς ακούγονται πολλά και όχι τόσο θετικά πράγματα. Η μη δημοσιότητα του θέματος από μόνη της είναι αρνητικός παράγοντας με πολλές σκιές. Αν το πρόγραμμα της μετατροπής ήταν τόσο καλό, κατά τη γνώμη μας, θα πασχίζανε όλοι ποιο σχολείο να επιλεγεί. Μας προβλημάτισε το γεγονός ότι συνέβη ακριβώς το αντίθετο και αυτό είναι αποτέλεσμα της εν κρυπτώ διαχείρισης του θέματος. Και αν αναφερθούμε στο γενικότερο και πάντοτε πρόχειρο σχεδιασμό των ανωτέρω και θυμηθούμε την πρόχειρη δουλειά με τα προνήπια στα κοντέινερ και τις εξωτερικές τουαλέτες αλλά και τον σχεδιασμό με την πανδημία, τότε μάλλον θα πρέπει να είμαστε κάτι περισσότερο από ανήσυχοι.

Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω σας αναφέρουμε ότι:

Δεν έχουμε καμία προκατάληψη για ότι θετικό είναι να γίνει για την παιδεία. Απεναντίας, το επικροτούμε και το επιζητούμε. Θέλουμε να είμαστε ενεργοί πολίτες και γονείς, να ενημερωνόμαστε και να προτείνουμε και όχι να μας αντιμετωπίζουν σαν τους ιθαγενείς με το καθρεφτάκι.

Για το λόγο αυτό ζητούμε την πλήρη ενημέρωση επί του θέματος και επιφυλασσόμενοι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας.”

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου