[«Κραυγή αγωνίας» από επιχειρηματίες της εστίασης]

Δεν υπάρχουν σχόλια

 




-Ασύμφορες οι υπηρεσίες delivery για τα περισσότερα καταστήματα
-Κατακόρυφη πτώση της κατανάλωσης και ανησυχία για το μέλλον του κλάδου στην Ξάνθη

 Μαρία Τσιακίρογλου:
«Πλέον, τίθεται θέμα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων και ανοιχτό το ερώτημα, πόσες επιχειρήσεις θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις που τρέχουν, μετά το δεύτερο lockdown…»

  Μια από τις πολλές αλλαγές που έφερε ο κορονοϊός είναι η καθιέρωση υπηρεσιών, όπως delivery και take away, στην καθημερινότητα των πολιτών.

  Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι online παραγγελίες ακόμα και στα καθημερινά αγαθά, όπως τρόφιμα και είδη ψιλικών, αποτελούν τη νέα πραγματικότητα, καθώς υπάρχει μια μεγάλη κατηγορία καταναλωτών που αποφεύγει συστηματικά τα φυσικά καταστήματα και πλέον έχει μάθει να αγοράζει online, μετά από μια μεγάλη περίοδο παραμονής στο σπίτι. Οι online αγορές είναι μια μεταβολή, που αναμένεται να παγιωθεί και μετά την πανδημία, αφού ο κόσμος μένει πλέον στο σπίτι και έχει περιορίσει σημαντικά τις μετακινήσεις του.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου