[Διαψεύσθηκαν οι προσδοκίες της τοπικής αγοράς, αφού οι θερινές εκπτώσεις δεν μπόρεσαν να «νικήσουν» την… πανδημία]

Δεν υπάρχουν σχόλια

Η εκτεταμένη χρήση μάσκας επηρέασε αρνητικά την ψυχολογία του καταναλωτή
Ευθύμης Μίλκογλου:

«Να δοθούν κίνητρα στο καταναλωτικό κοινό, που θα αλλάξουν την ψυχολογία του…»
Διέψευσαν με τον χειρότερο τρόπο τις προσδοκίες του εμπορικού κόσμου της Ξάνθης οι θερινές εκπτώσεις για το 2020, οι οποίες ολοκληρώθηκαν στις 31 Αυγούστου, χωρίς ωστόσο να φέρουν «χαμόγελα» στους επιχειρηματίες της τοπικής αγοράς, καθώς δεν στάθηκαν ικανές να νικήσουν την πανδημία. 
Σύμφωνα μάλιστα με επίσημα στοιχεία, οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις είχαν χαμηλότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια της θερινής εκπτωτικής περιόδου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.




Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου